
ActiveReaction heeft ruim 25 jaar ervaring in software-ontwikkeling en is gespecialiseerd in hiërarchische database-applicaties
ActiveReaction is expert in software-R&D
We beschikken over een eigen software-Research & Development-afdeling waar we al onze softwaretools ontwikkelen.
Hierdoor hebben we volledige controle over onze software zodat we onze klanten zeer snel
kunnen helpen als er iets aangepast of geoptimaliseerd moet worden. U wordt niet doorverwezen naar een helpdesk aan de andere
kant van de wereld, maar krijgt ons direct te spreken.
We hebben ruime ervaring met een breed scala aan client/server-omgevingen en ervaring met vele programmeertalen.
Enkele voorbeelden van diensten die we - met behulp van onze eigen software - aan onze klanten leveren
(Software as a Service, SaaS) zijn:
Survey Form Application Builder
Onze Survey Form Application Builder-software gebruiken we om technische implementatiediensten op het gebied van Electronische DataCollectie (EDC)
te leveren. Wij zetten onze online survey application generator-software
in voor klanten die hun geavanceerde (complexe, uitgebreide) vragenlijsten, formulieren of werkprocessen snel willen laten omzetten
in gebruiksvriendelijke, responsive, digitale versies.
We bepalen samen met onze klanten of we deze digitale formulieren op onze eigen webservers hosten of binnen het netwerk (intranet)
van de opdrachtgever plaatsen.
Onze online formulieren werken in elke moderne browser en op elk apparaat (zoals tablets, smartphones, PCs en iMacs).
TIM-Online™ en StickyInsights™
StickyInsights™, de opvolger van TIM-Online™, is ons testinstrument voor videoproducties dat samen
met Klapper Communicatie en
DE LEEUWEN (online videoformats en producties) is ontwikkeld. Voor meer informatie ga naar
www.stickyinsights.nl.
StickyInsights™ kan het succes voorspellen van elke video, omdat het vooraf al de geboeidheidscores van kijkers op de inhoud van video's
meet en deze scores combineert met de kwalitatieve feedback over waarom kijkers zouden wegzappen (of juist niet).
Ook StickyInsights™ werkt in elke moderne browser en op elk apparaat (zoals tablets, smartphones, PCs en iMacs).
Bedrijven gebruiken nog vaak Excel-spreadsheets of papieren documenten om interne en externe datastromen te beheren, wat natuurlijk
erg tijdrovend en foutgevoelig kan zijn.
Wij krijgen daarom vaak het verzoek van klanten om maatwerksoftware te ontwikkelen om hun bedrijfsprocessen
(waarin vertrouwelijke data wordt verzameld, beheerd en gerapporteerd), te moderniseren,
vergemakkelijken of te versnellen.
Enkele voorbeelden van complete maatwerksoftware-oplossingen die we voor onze klanten hebben ontwikkeld zijn:
Clinical Trials Management System
Ons Clinical Trials Management System (CTMS) is een
hiërarchische database-applicatie
die moleculair diagnostische biotechbedrijven controle geeft over het beheer van hun wereldwijde
klinische onderzoeken. CTMS wordt gebruikt door Clinical Research Managers, Clinical Research Associates,
Laboratoriummedewerkers en Clinical Program Directors.
Met CTMS kunnen ze aan klinische trials deelnemende artsen en onderzoekers eenvoudig toegang geven tot het EDC-systeem, automatisch e-mailuitnodigingen versturen om de elektronische Case Report Forms (eCRFs) te laten invullen en zelf te allen tijde de case data downloaden voor verdere analyse.
CTMS kan volledig onafhankelijk op het eigen netwerk van de opdrachtgever draaien (beheerd door de systeembeheerder van de organisatie)
of via een clouddienst (bijvoorbeeld via
Amazon© Web Services of
Microsoft© Azure).
Aangezien elk project zo zijn eigen wensen heeft om de data in managementrapporten te visualiseren leveren we maatwerk waarmee aan de
specifieke wensen en eisen van onze
klanten tegemoet wordt gekomen. Zo hebben we bijvoorbeeld voor de mediasector aan het rapportagedashboard toegevoegd dat de kwantitatieve
geboeidheidscores van kijkers op videoproducties gecombineerd werden met hun open,
kwalitatieve antwoorden. En voor de transport- en mobiliteitsindustrie moesten we gedetailleerde aanwezigheidsgrafieken tonen,
forensenpostcodes op landkaarten plotten en gemiddelde reistijden berekenen.
Wij maken de rapporten in de door u gewenste opmaak en indeling.
Customer Relationship Management
Ons Customer Relationship Management (CRM)-systeem geeft projectmanagers bij multinationals de mogelijkheid klantcontactgegevens,
afspraken en werkopdrachten te beheren. Alle data wordt in databases opgeslagen
die aan de strengste industrie- en privacystandaarden voldoen.
Telefoniesysteem
We bedachten en ontwikkelden samen met onze opdrachtgever (een internationaal bedrijf met meerdere kantoren verspreid over de hele wereld) een
maatwerkoplossing voor hun interne telefoniesysteem. Het door ons ontwikkelde systeem
is gekoppeld aan het interne CRM-systeem van de klant en zorgt ervoor dat als zij door iemand gebeld worden,
alle medewerkers direct kunnen zien wie er belt en vanuit
welk land. Dit zorgt ervoor dat diegene die belt niet alleen direct door de juiste contactpersoon wordt geholpen,
maar ook meteen in de gewenste taal wordt aangesproken.
Corporate Instant Messaging
Onze Corporate Instant Messaging (CIM)-oplossing is een alternatief chatprogramma voor de voormalige
Windows© Live (MSN) Messenger.
Collega's kunnen hiermee met elkaar chatten en snel bestanden uitwisselen. En dit zonder dat de berichten en bestanden door een derde partij
kunnen worden onderschept en doorverkocht (wat veel 'gratis' chatdiensten doen).
CIM wordt momenteel alleen door ons intern en door onze strategische partners gebruikt.
Als u echter overweegt deze dienst ook te gebruiken, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.